Brunch-time

En gång var det söndag. 
 
Jag åkte för att hälsa på Mamma, Tord och Tova. Tovisen testade kameran och utbrister efter första bilden, utan att ha sett den, att "DEN BLEV FAKTISKT JÄTTEBRA"
 
 
Tova var lika söt som alltid!
Vi spelade Kubb, ritade en hage, cyklade, hade hunddagis och...
 
 
åt en himla himla massa. Det var nämligen födelsedagsbrunch för mig :)
 
 
Bordet hade cirka allt jag älskar som mest i matväg. Halloumi, lax, majskolvar, avocado, aioli, vattenmelon och vitlöksbröd(!!!). Till det fick jag champagne och jag åt tills jag trodde att jag aldrig någonsin skulle kunna bli hungrig igen. 
 
WOW! Tack för en mysdag och pangbrunch!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0