När man går lite närmare

En liten throwback till en promenad jag gjorde förra veckan! :)
 
 
Gick upp till Katarinahissen vid slussen och blåste nästan bort. Hittade en fin liten skylt ;)
 
 
Undrar hur länge Coca-Cola-skylten har varit där? Någon som vet? 
Borde kanske googla!
 
 
Fortsatte uppåt, gick förbi Södra teatern bland annat. Lite längre bort fann jag detta fina...
 
 
och denna. Kändes som att jag var tillbaka i Berlin.
 
 
En mysig liten, trekantig, gränd. Saknas bara en bänk och jag hade velat hänga här. Känns som en romantisk film hade kunnat starta där då, eller en fin kysscen i alla fall. 
 
 
Vattnet är alltid nära!
 
 
Trodde jag hade kommit till en återvändsgräns här, med världens minsta stuga. Det hade jag dock inte, som ni ser till längst till höger på det röda huset fanns det en trappa ner till andra gatan där.
 
 
Sen satt jag och läste här en stund, fint vare. Förutom bankandet och grävandet från slussen kanske, men det hade sin charm också!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0