Världens värme

Hade en världsomvälvande dag för ett tag sen hörni!
 
Hade stämt träff med min kompis Jaana på ett café, hon vaktade sin systers hund så vi valde Johan och Nyströms vid mariatorget dit hundar får komma in också! 
 
Eftersom jag inte tog någon bild, ber jag dig att googla "cocker spaniel valp" och bara titta på alla bilder en stund. Vill bara överrösa detta inlägg med smileysar med hjärtögon!!! Valpen hette Hjalmar och jag tror att det är det sötaste jag sett! Verkligen!
 
När man är ute med en hudn blir världen också ganska annorlunda fick jag veta också. Så fort en annan hund gick förbi samtalade man lite med ägaren och lät hundarna leka lite. Främmande människor sprang fram för att fråga hur gammal den var... hundägare på cafét ville bara gosa och ta kort föra tt visa sina vänner. 
 
Om ni undrar var världens värme finns, bor den i alla fall i många hundägare! ;)
 
Appropå ingenting vaknade jag upp till detta häromdagen, fint är'e!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0