Ordning och reda

Fortsätter med ännu fler tips till er stressade människor där ute, ta det lugnt, jag stressar med och åt er också ;)
 
På bilderna här nedanför ser ni några av mina verktyg för att inte få en hjärtinfarkt varje måndag typ.
 
  • Min fantastiskt fina kalender i korkek, tycker om den <3
  • En massa post-it-lappar som jag skriver handlingslistor och annat på.
  • Till sist världens finaste spontanpresent från Adina - en checklista! Fick den med orden "jag såg den här och tänkte direkt på dig". Fint att ens vänner känner en så bra ;)
Har ni en massa ordnings-tips? Eller kör ni likadant med en massa listor för att kunna slappna av ordentligt? :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0