Om livet och sånt

När jag känner att jag behöver ta det lite lugnt och andas ordentligt, då tar jag fram min fina målarbok och sätter på en bra pod. 
 
De podar jag brukar lyssna på är:
 
Flora och Frida
 
Såhär beskriver de själva sin pod;
 
"Flora Wiström & Frida Vega Salomonsson är internet queens från Stockholm. I den här podden pratar de om ämnen som bränns. Från Kroppsbehåring & första ligget till vänskapsvånda & den stora kärleken."
 
Den friska Wargen
 
och de beskriver den såhär; 
 
"En podcast om livet och alla dess frågor av Ida Warg och Viktor Frisk.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0