Juligt kuligt

Under ett tag har inläggen lyst med sin frånvaro här på bloggen, jag har haft tusen andra saker att göra över jul och nyår, bland annat flyttat!! Vill visa er allt när saker och ting kommit iordning sen. Under firandet hade jag heller ingen kamera uppe, jag gav mig själv en paus i sociala medier också, vilket var väldigt skönt. 
 
Men jag tänker berätta lite om min jul. Här har vi en lite för rödtonad bild på klapparna jag fixat i år. Är väldigt stolt över att jag började i tid och slapp "sista minuten"-stressen. 
 
Jag vaknade på julaftons morgon av att min pappa kom in med te på sängen, kände mig liten och förväntansfull igen. Jag och Simon åkte sen till min moster där delar av mammas släkt var.
 
Vi åt en massa, delade ut julklappar, år igen, kollade Kalle Anka, spelade julklappsspelet. Vi hade en mysigt skrattig kväll helt enkelt. Älskar'om supermycket!
 
 
När vi kom hem somnade jag och Simon i soffan framför en film <3 
 
På juldagen tog jag ett långbad och umgicks hos farmor.
 
Hade två fina veckor i Småland som jag kommer berätta mer om!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0