Läs-flow

Jag har äntligen kommit i ett läs-flow igen! Älskar't! Kanske för att jag faktiskt har tid eller helt enkelt för att jag tar mig tid ;) 
 
Läser för tillfället:
 
 
Uppföljaren till Livet efter dig. Helt klart den bok jag gråtit mest till de senaste åren. Tårarna bara rann i slutet. 
Än sålänge har ögonen varit torra när jag läst denna bok men jag har också bara läst lite mindre än hälften, så den har tid på sig ;) 
 
Har en vana när jag läser, att skriva upp eller fota meningar som sätter sig fast, alternativt är väldigt roliga ;)
 
Exempel på detta:
 
 
Vad läser ni just nu?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0