Kulturellt

 
Här spenderade jag hela min helg, när jag inte låg i sängen och tyckte synd om mig själv då ;) Kände mig febrig och snorig och ja, gnällig!
 
Jobbet gick bra i alla fall och jag tänker, som så ofta när jag är där, vilket privilegium det är att få arbeta där. Hur mysigt det faktiskt är. Småprata med trevligt folk, skoja runt med kollegor. Sen gillar jag ju hela grejen med kulturella sammanhang. 
 
Fick inspiration av en vän som hade målet att gå på teater en gång i veckan i år. Tänkte inte köra så hårt riktigt men i alla fall oftare. 
 
Vill så gärna se Egenmäktigt förfarande på Scalateatern här i Stockholm, MEN biljetterna kostar liksom som MINST 500 kronor så får nog skippa det, eller vänta till nästa månad ^^
 
Har ni några teater-tips? :)
 


Kommentarer
Adina

Vi går på norra brunn nästa vecka? Nästan teater

2017-02-15 @ 09:30:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0