Förhoppningar på 2017

Saker jag önskar mig av det nya året; 
 
  • Jag vill ut och resa, någonstans! Har mitt sikte inställt på Kina men vi får se hur det går med pengar och tid och resesällskap! ;)
  • Läsa fler böcker, 2016 har varit ett ganska dåligt "bokår". Har känt mig rastlös och haft svårt att sitta ner och ta det lugnt. Men det ska det bli ändring på. Har redan funnit mer tid i vardagen.
  • Yoga, Låta den bli en del av vardagen också, det är ett bra sätt för mig att lugna ner tankar och sådär, vilket leder vidare till nästa punkt..
  • Sluta oroa mig för saker jag inte kan göra något åt, Allt brukar ju trots allt lösa sig väldigt bra ;)
  • Skaffa ett sommarjobb som inte är heltid utan som ger mig tid att leva och andas också!
  • Fortsätta göra lägenheten till hemma, verkligen lägga tid och energi på att göra det mysigt här hemma.
  • Vara ute mer, detta gäller främst den kallare delen av året. Vill helst leva inomhus med en kopp te då, men hjärnan och kroppen mår så mycket bättre av att komma ut en stund.
Lite det jag kom på i stunden, kanske kommer en uppdaterad lista om ett tag :)
 
 
Trivs förresten väldigt bra i mitt "korta" hår. Förutom ett ögonblick när jag fick frågan av min kusin om jag inte saknade mitt "långa, fiiiina hår". Haha ;)
 
Skämt åsido, älskar att göra frisyrer på ett hår som inte är allt för tungt!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0