En triss med glatt

Tänkte dela med mig av tre grejor som värmt mitt hjärta lite extra denna vecka. :)
 
  1. När Jaana ringde för att fråga hur jag mådde! Hon var orolig att det hade hänt något för att jag var dålig på att svara i telefonen och det är ju alltid himla fint att känna hur människor bryr sig om en på riktigt <3
  2. När jag träffade massa coola kvinnor! Jag har jobbat med ett reportage i veckan som handlar om tjejjourer. Därmed har jag varit och träffat flera kvinnor som jobbar med detta och mycket mer på olika sätt. Blir så inspirerad och har haft så fina samtal. 
  3. När Tova skrattade i telefonen och kallade mig hopplös! Pratade med min kära syster innan hon skulle gå och lägga sig i torsdags. Under tiden var jag på väg hem i tunnelbanan och hade tusen ljud runt omkring mig. Alltså hörde jag ibland ganska dåligt och en gång försökte ho skrika något till mig för att jag skulle höra, men jag hörde fel ändå. Då skrattade hon till och sa "du är ju hopplös". Älskar henne :') <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0