En nybliven 6 åring

Var och firade Tova häromveckan. Hon fick en massa pyssel av mig och Gustav och vi satte igång direkt! Har nämligen letat efter ett par speciella pennor som jag hade när jag var liten. Några man blåser på genom ena änden och sen kommer det ut färg ur den andra. Vet inte riktigt vem som hade roligast när vi satt med dem vid köksbordet men det är ju alltid himla mysigt att bara få vara med min syster <3 
 
Känner mig så gammal när jag säger att det är "helt sjukt att hon är 6 år gammal redan" men det känns verkligen så galet! Men det är också så härligt att ha fått vara med på hennes resa, från att ha varit en liten bebis till att ha blivit en egen individ. Tova, med sina märkliga uttryck ibland och tjurighet som alla säger att jag också hade ;)
 
Hur som helst, Tova-mys är väldans fint och jag hoppas våra presenter uppskattas på riktigt <3
 
 
 
 
 


Kommentarer
Matilda

Åh! Dem pennorna minns jag också! har du inte något bild på hur pennorna ser ut? 😍😍😍

2017-02-11 @ 12:34:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0