Tredje

I sommar, närmare bestämt den 14 augusti hade jag och Gustav vår treårsdag. Tre år?! Vad hände där, va? ;)
 
Men 14 augusti gick och vi båda kom på det dagen efter. Men vad fint att det aldrig är för sent att fira! Några dagar senare hade jag en lugn dag planerad och jag fick sms från en trött Gustav på jobbet. Tänkte att nu, NU ska jag göra något fint för att muntra upp och fira tre år lite sent. 
 
Jag handlade hans favoritchoklad och en röd ros, såklart. 
 
 
Och när han, trött och på dåligt humör, gick innanför dörren möttes han av det på köksbordet. 
 
 
Jag bad honom öppna kylen och denna syn mötte honom. Så smarrigt!
 
 
Tack finaste Gustav för att du förgyller mitt liv varje dag. <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0