Mor o dotter

Hade en heldag med min kära mamma en dag. Vi åt oss supermätta på favorithaket: Under Kastanjen. De har en massa glutenfria, goda grejer och har du kikat in här förut vet du att jag brukar hänga här. 
 
Passande namn ;)
 
Vi mumsade på toast, kärleksmums och morotskaka. 
 
Sen tog vi en promenad i stan och kikade i butiker innan jag åkte och klättrade med Gustav. Fint att få hänga med mamma lite själv. 
 
Några dagar tidigare fick jag ju ett par timmar ensam med Tova också. 
 
Vi provade bland annat solglasögon och hon var såklart coolast i stan!
 
Annat som jag och Tova lyckades pricka in på de få timmarna var: glass, lek i parken och juice-paus. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0