Häng

En sååå rolig dag kommer här... med alldeles för få bilder till! 
 
Hade haft en riktig skitdag dagen före, ni vet en sån man kan ha utan någon egentlig anledning? Jag låg inne hela dagen och gjorde så lite som möjligt, tur att det regnade också, kändes lite bättre!
 
Vaknade dagen efter och kände att jag behövde hitta på nått lugnt men kul. Hörde av mig till Tove och hängde med henne på en liten stadsvandring på söder. Vi fönstershoppade och kikade i roliga små affärer. Enkelt, mysigt och bra för mig att komma ut. 
 
Hittade äntligen ett par solglasögon och det var det enda shoppandet jag stod för under dagen. 
 
 
Efter några timmar började magen kurra, jag åkte hem för att laga middag och slänga mig i soffan. Drog senare in till stan igen för att ta ett glas med Gustav och hans kompisar.
 
Mycket mysig dag men oj vad trött jag var när vi drog oss hemåt vid 11. Inte riktigt vant mig med allt folk här än, men det kommer väl tillbaka snart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0