För ett år sen

Augusti börjar så sakteligen gå mot sitt slut. 2017 - jag gillar vad du gett mig hittills! 2016 var inte mycket sämre heller. Låt oss kika på vad jag hade för mig då :)
 
Hängde på Pridepark under hela Prideveckan. Fick en fantastisk ballong!
 
Gick också i Prideparaden med en favoritperson!
 
Gungade med sköningar inne på Trädgården. 
 
Busade med Tova, helt galet att hon har börjat i förskolan nu!
 
Åkte till en liten ö i skärgården med fint folk. Också den ö där jag och Gustav hade "snacket" och blev VI
 
Var hemma i Småland under någon vecka, mysigt med regnvandring och blåbärsplock!
 
Gav en massa återblickar från tågluffen på grund av SÅ MYCKET BILDER jag ville visa ;) 
Här har vi två stycken från Venedig!
 


Kommentarer
Lillemmish- MODE - INSPO

fina foton :)

ha en toppen dag
kram

2017-08-29 @ 09:32:19
URL: http://nouw.com/lillemmish


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0