.Sthlm

Igår klockan tre satt jag på pendeltåget, vi skulle precis rulla in på T-centralen och jag var lite sur på att det var sent. Sen fick jag veta.. och världen gick sönder en stund innan jag fick tag i nära och kära. Det är läskigt att se hur skört livet är, hur lite som behövs för att allting ska komma ur balans.
 
Stockholm jag vaknar upp till idag är fortfarande den vackra stad jag blir kär i gång på gång och jag tänker inte låta hat begränsa och förstöra mitt liv även om jag är rädd. För det är jag, men det betyder inte att hatet får vinna.
 
Idag sörjer jag för alla som inte fick lugnande samtal från sina älskade. Jag sörjer för att jag redan ser hatet breda ut sig, och det är inte så det ska vara. Sluta dra in människor som inte har någonting med detta att göra, låt alla vara chockade och ledsna.
 
Vi står tillsammans, låt oss hjälpa varandra att bygga upp tryggheten igen och ta hand om varandra.
 
Snälla, hata inte, älska mer istället. 
 
 
 


Kommentarer
Malin

<3

2017-04-08 @ 11:38:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0