Lugn och ro

Fortsätter med att berätta om min tisdag här :) 
 
Började liite för tidigt för min smak, men vi skulle på studiebesök på riksarkivet. Två föreläsningar och en minirundtur. 
 
Fick lära mig massor, bland annat att förkortningen TPL står för Trött På Livet, bra grej vi fick med oss från en som arbetade där! Sant, men historian är längre såklart ;) Var på riktigt intressant dock! 
 
Kom hem och hamnade här med vetekudden på grund av superont i magen!!
 
 
Försökte dricka massa Tranbärsjuice och vila, if you know what I mean? ;)
 
 
Drog mig ut för en sväng till biblioteket och affären, lagade mat och hamnade sen i soffan igen!
 
Så kan en dag också se ut! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0