Iklädd reflex

Förra lördagen vaknade jag upp till solen och blev så himla pepp på det jag och Erica skulle göra dagen till ära. Vi preppade hela dagen genom att laga god lunch och värma upp ordentligt innan vi åkte till stan och möttes av detta:
 
 
Vi skulle springa Tunnel run och eftersom det var hela 33 000 anmälda var hela staden fullproppat med folk i blåa reflexvästar och reflex-pannband. Stockholm har aldrig känt så öppet! Vi pratade med fler random människor under den stund det tog att åka in än man vanligtvis gör på en månad ;)
 
Och då är jag ändå ganska duktig på att börja prata med människor på fik osv.. Nyfiken själ.
 
 
Pigga ben under nästan hela "resan" och 7,6 km senare såg jag ut såhär:
 
 
Nöjd tjej! 
 
Nu peppar vi Midnattsloppet i augusti!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0