Cafétips

Förra veckan fick jag äran att hänga lite, bara med min kära mamma <3 Vi gjorde lite ärenden på stan och fastnade tillslut här en stund, på Vetekatten. Såg nu att de ska öppna ett café till mitt emot centralstationen förresten! 
 
Älskar cafét för att de ofta har en del jag kan välja på och jag tycker inredningen och allting är så mysigt där. Minus att det nästan alltid är väldigt mycket folk. När denna bild togs hade vi precis hittat ett litet minibord i ett hörn ;)
 
Så, söker ni mysiga caféer i stan är Vetekatten absolut ett bra alternativ. Det finns många andra också, själv tycker jag mycket om Ekoteket som ligger uppe i Kulturhuset vid Sergels torg MEN de håller på och bygger om en massa där och det är inte lika mysigt just nu. Tycker om att kika ner på allt folk därifrån annars. 
 
Är du glutenintolerant och vill ha ett helt fikabord att välja på? Då ska du gå till Under Kastanjen i gamla stan. Deras morotskaka är HIMMELSK!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0