Att låta fötterna gå

De senaste dagarna har jag känt en otrolig dragning till solen och flera gånger har jag gått upp ur sängen direkt när jag ser att solen är framme, snabbt som attan snörat på mig skorna och begett mig ut. 
 
Lyssnar på morgonekot och dokumentärer och känner hela dagen sen att kroppen har det gött. Bra grej med morgonprommis ändå, i alla fall nu när solen är framme. ;) Skulle aldrig skutta upp och ut till minusgrader och snöstorm eller regnrusk liksom. 
 
Går man upp på en kulle precis vid oss ser man detta vackra!

 
Har gått förbi en fin park? också :)
 
 
En kväll när jag var ute och traskade kikade jag upp på himlen och njöt av detta!
 
 
Promenader <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0