Torsdag, timme efter timme

Äntligen helg, längesedan en helg behövdes så himla himla mycket! MEN man kan inte ropa hej än direkt. Jobb står på schemat ikväll och innan måndag måste ett referat fixas! Heja heja!! Lärarna är inte nådiga med att försöka skrämma bort oss från Journalistiken med tusen saker o göra ;)
 
Tänkte ta er med på min Torsdag;
 
8.00
 
Hade missat att kolla gårdagens nyheter och hade en mängd nyheter på diverse olika media att snöa in mig på. Gruppuppgiften om nyhetsvärdering skulle in fredag och jag satt med tekoppen i högsta hugg för att hinna med allt, innna klockan blev...
 
12.00 
 
Och jag mötte upp resten av gruppen för att fixa 3 sidor som skulle innefatta hela världen kändes det som! PLUS en undersökning i Excell. Vi var dock effektiva och jag kunde möta upp Adina efter jobbet vid..
 
17.00
 
Vi firade att hon fått extrajobb, satte oss på  Marie Laveau, eftersom det var så gott sist vi var där. Vi beställde något vi knappt visste vad det var, förutom att det var glutenfritt och vegetariskt. Tog en tugga och DOG av hur starkt det var, helt sjukt!!
 
 
19.00
 
Vi mötte upp Gustav och hans mamma för att ta båten till Gröna Lund, vinkade hejdå till en trött Adina och gjorde oss redo för ett par timmar med Bo Kaspers Orkester. Var så himla mysigt att se, har inte lyssnat på dem innan och hade noll förväntningar egentligen, men det var ju helmysigt! :)
 
22.30
 
På väg hem med lite färdkost och väl hemma somnade jag som en stock. Ovan vid det höga tempot som genomsyrat denna vecka. Skolan som exploderat i uppgifter och ett nytt jobb, men det känns rätt och redan nästa vecka blir lugnare :)
 
Hoppas ni har en supermysig helg nu! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0