Stabilt ostabil

Helgen som gick på 2 sekunder.. herregud ;) MEN den har varit väldigt fin i alla fall och jag har hunnit med massor!!
 
I lördags tog jag sovmorgon, kände mig helt känslomässigt ostabil och var sådär trött som man blir efter en stressig vecka. Ville typ bara sova och gråta! Men hade ju något fint att se fram emot, shoppingdejt med bäst Christoffer!! Längtat hela vecka. :) Det sköna var att han var typ lika trött som jag! ;)
 
Bild från Christoffers snapchat!
 
Efter shoppingturen åkte vi hem till mig, chillade galet tills jag fick ett ryck och städade garderoben medans han tittade på, heja heja! Jobbade hela kvällen på PREMIÄREN och det var himla roligt. Full fart och en riktigt lyckad föreställning! Shima Niavarani är min nya idol btw, hon är svinball!
Avslutade kvällen på en bar med några kollegor!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0