Sett, hört och listor

Jag är en sådan där människa som använder anteckningarna på mobilen HELA TIDEN, tänkte ni skulle få se lite vad sjutton jag har i alla mina små listor ;) OBS OBS, detta är bara en bråkdel av allt som går att finna i appen!
 
Här har vi frågorna vi tar upp på bokklubbens möten, tips för er som vill starta en eller bara tänka lite extra på boken ni precis läst? :)
 
 
Att göra-listan, inriktning skola! Försökte få listan att kännas roligare genom att lägga till roliga emojis ^^ Funkar sådär, men ändå! Såg nu också att jag kan ta bort den första och lägga till SKRIVA REFERAT istället, kul info ;)
 
Min aldrig sinande boklista, ändå glad över att den är så pass kort nu, blev tvungen att sålla lite för att inte drunkna helt i allt jag borde läsa, snart kommer ju också Sandra Beijers andra roman ut, den får jag inte missa att skriva upp!
 
Lite småroliga citat ur Mördaranders av Jonas Jonasson, läs läs! Dock är dem ju inte lika roliga såhär, helt utan sammanhang! Men ändå, ni får helt enkelt läsa för att förstå, så bestämmer vi :)
 
 
Ännu fler citat, här från Phil i Modern Family. Också kanske mer roligt i själva sammanhanget, men kanske att någon där ute förstår? ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0