September genom tiderna

September tågade in i veckan med dunder och brak, nejdå, menar med regn, kyla och en rejäl förkylning såklart ;) Men hur har mina höstar sett ut sedan denna blogg startades måntro? Let's have a look!
 
2013
 
Jag bodde i Härnösand och umgicks väldigt mycket med två favoriter!
 
 
Plockade blåbär i mängder och skrattade mycket!
 
 
Jag sparade fortfarna ut min lugg och hade den ofta lite "coolt" på snedden ;)
 
 
Läste alla läxor vi fick här medan folket i Uttern, vårt stora hus hette så, kom förbi ibland.
 
 
Dansade mycket och lärde känna nya människor, så som sig bör när man flyttar 75 mil från precis alla man känner ;)
 
 
Tog bilder och många promenader i en vacker stad :)
 
2014
 
Min första säsong på Gröna Lund började ta slut och jag var så himla kär att jag struntade i att sova på hela sommaren, typ. Fanns så mycket annat att lägga sin tid på! ;)
 
 
Åkte på kryssning med jobbet och hade en lagom galen natt!
 
 
Var på Stjärngalan, avslutningsfest, utklädd som Arya. Roligt eftersom jag inte sett ett enda, helt, avsnitt av Game of Thrones, men vad gör man inte för laget. Bredvid mig har jag sommarens bästa rådgivare, Simon! :)
 
Spelade lazerdome och hade allmänt roligt. Så roligt att jag inte bloggade särskilt mycket denna månad. Skrev istället desto mer i min dagbok, nervositeten i att vara nykär och osäker hörni. ;)
 
2015
 
Hade haft ännu en sommar på Gröna Lund, denna gång som ansvarig över Lustiga Huset, hade precis sagt upp mig efter att ha kommit in på JOURNALISTIK på Södertörns. 
 
 
Christoffer hade flyttat till Stockholm och jag var överlycklig. Hade mysiga kvällar med honom och Lydia!
 
 
Tog tag i mitt liv och köpte dyra gummistövlar...som redan gått sönder... men ändå ;)
 
 
Var, precis som året före, på kryssning och Stjärngala. Hängde med mitt lustiga-gäng och vandrade runt på klackar omsvept med en röd boa!
 
 
Firade Gustav en kväll på söder, Hermans närmare bestämt! :) Ser så himla liten ut på denna bild, långa killar det där ;)
 
Nu är det bara att se hur årets september kommer att bli, har lovat Florian att planera roliga saker för att slippa höstdeppen och hoppas det går vägen.
 
Hoppas ni får en härlig vecka och en fin start på hösten! :)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0