"Plugg och jobb"-cirkeln

Snart är det helg hörni!!
 
Veckan har gått så himla fort, varit väldans tung men självklart himlans rolig också. Jag har snorat, hostat och hesat mig fram genom lektionstimmarna, försökt spara så mycket som möjligt på rösten till jobbkvällarna, där tiden bara flugit iväg!
 
Känner mig så proper i jobb-outfit!
 
Timmarna med ledighet har spenderats med plugg, en massa massa te och kraftkramar från min älskade sambo, har jag nämt att han är bäst va?
 
 
Hittad en rolig lapp på skolans anslagstavla, undrar vem som tröttnade på studierna och fick rycket att göra något annat? ;)
 
 
Idag peppar jag sista timmarna skola för veckan, ikväll sista publikrepet innan premiären på lördag och jag hoppas att ni allihopa får en fantastisk helg! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0