Myskvällar med vacker utsikt

I tisdags kväll lyxade jag till det med middag på Chutney, hade Florian och Adina som finsällskap och det var så himla mysigt! :) Maten där var fantastisk med, ät, ät!
 
Annars gick veckan åt till myskvällar, en tvättkväll, massa plugg och jobb :) Tiden går så jäkla fort! Har varit så himla trött och låtit kroppen vila ganska mycket, liksom för att ta igen de veckor jag köttat på även fast jag varit sjuk. Så himla skönt!  
Vädret har varit super, så vi har haft en kanonfin vy från balkongen varje kväll!
 
Tog denna bild förra söndagen när jag och Adina påbörjade höstens Paradise-hotel-tittande. Är ni intresserade så har det alltså börjat nu ;) 
 
Hoppas ni får en supervecka allihop! :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0