Materiell lycka

Ibland finns det minsann! ;) Hämtade upp två paket i lördags och peppen var total :)
 
 
En av mina favoritbloggare genom tiderna är Flora, ni hittar hennes blogg här;
 
 
Hennes debutroman har precis kommit ut och jag hade förhandsbokat, ska bli så himla kul att läsa. Återkommer med en recension snarast! :)
 
Till höger på bilden ser vi världens godaste te, blev så ledsen när Gustav tog slut på det sista vi hade att jag beställde mer ^^ Första gången jag beställt te, men oj vad värt det kändes. 
 
Blev lite mer pepp på hösten!


Kommentarer
Holger

Åh, jag har också precis fått hem min bok. Ska bli så mysigt att läsa! Köpte nytt te idag med. Vi kör samma stil vi ;) Puss

2016-09-06 @ 15:39:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0