Kläder efter väder

Shoppingen då? Kanske någon av er tänker? ;) 
 
Var längesedan jag var på shoppingrunda och den här gången blev jag så jäkla nöjd!
 
En efterlängtad kjol från Monki, har kikat på denna i mer än ett halvår nu, dags att slå till alltså!
 
Ett par superduper-sköna byxor från Beyond Retro, lite svårt att se mönstret men de är kalasfina och sådär härligt fladdriga.
 
Och det bästa av allt, en tjock, gosig trötja till den svenska vintern. Jag som alltid går runt och fryser tänker att jag kommer bo i denna! Känns lite som att jag tar tillbaka 80-talet igen ;)
 
Och det var det! Vad tycker ni man bör ha i sin garderob till höst och vinter? Tipsa på!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0