Känna in och lyssna

I dagens samhälle cirkulerar många tankar om vad man "borde" göra, saker man "inte borde missa". Detta är något som länge har stressat mig, vilket ibland har lett till att jag gjort saker jag egentligen inte velat eller haft ork till. Fick ett tips av min kompis Matilda för, tror det var, några år sedan och detta tänker jag alltid om jag är tveksam till något.
 
Vad säger;
  • Hjärnan?
  • Hjärtat?
  • Kroppen?
 
Det har hjälpt mig att bli bättre på att lyssna på mig själv, liksom att känna in och förstå vad min kropp mår bäst av. Särskilt nu när de senaste året varit ganska tungt. Hur gör ni? Är ni bra på att lyssna in kroppen?
 
 


Kommentarer
Holger

<3 <3 <3

2016-09-29 @ 21:51:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0