Inspiration

I mina livsrutiner finns alltid plats för lite bloggläsande, tycker det är mysigt att få följa med i någon annans liv på håll och få ny inspiration av människor som lever och tänker lite annorlunda eller som jag bara tycker är balla! :)
 
Vilka följer jag då?
 
CLARA HENRY
 
http://blogg.ng.se/clara-henry/
 
Tycker hon är cool och inspirerande, visste ni att hon precis släppt en klädkollektion förresten?
Kär i sametsklänningen;
 
 
REGINA KATRALEN aka EGOINA
 
 
Tycker hon är rolig, lätt och alldeles sådär skönt normal. Mattips, livsfunderingar osv, bra grejer!
 
FLORA WISTRÖM
 
 
Underbart skriven och hon känns liksom som en kompis man kan relatera till, som delar med sig om hur livet kan vara i 20-års åldern. 
 
Också hon som precis släppt en bok, också den bok jag läste klart på två dagar. Kan inte tjat nog, läs!
 
 
FREDRIK BACKMAN
 
 
Störtskön snubbe med märkliga problem.. Också en av mina favoritförfattare, som precis släppt sin nya bok!
 
Bild från Bokus
 
SANDRA BEIJER
 
 
Väldigt lik Flora, mysiga inlägg, favoriten är solklart måndagspepp, ett tema som återkommer varje måndag med pepp!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0