I min telefon, del 3

Återigen hittat lite bilder som inte kommit upp här, let's se tillbaka litegranna :)
 
 
En bild på mig och min fina kusse och vän Linn, här var det julafton, Linn skuttade runt i pyjamas och vi mös i soffan.
 
 
Utanför dörren i huset i Småland var det proppfullt med fjärilar på buskarna. En satte sig till och med på min fot när jag stod och försökte ta fina bilder!
 
 
Utekvällen på Candy med finisar, förfesten ägde och vi hoppade runt till schlager halva natten!
 
 
Traskade hem från en bio häromveckan och var tvungen att föreviga detta fina ljus, bredvid mig stod minst 10 andra som inte heller kunde låta bli ;) Kommer sakna att traska hela vägen hem i sommarkvällsvärme!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0