Drömmen om Zuccini

När jag väl drömmer och kommer ihåg dem, vilket tydligen sker oftare än för annat folk i min närhet, är de väldigt märkliga drömmar!
 
En dag vaknade Gustav till för att jag pratade om att "ingen kan hitta den", drömmen i sig handlade om en sked alla letade efter. Den skulle finnas i ett rum med massa folk, problemet var bara att ingen talade samma språk ;)
 
Häromdagen kikade jag på detta mail innan jag somnade;
 
 
Tänkte; guuud va nice - zuccini på extrapris, måste ha!
 
Under natten som kom drömde jag om hur jag gick och handlade, kom till kassan för att få en utskällning av killen bakom mig i kön; FÖR ATT JAG INTE HADE KÖPT NÅGON ZUCCINI. I drömmen blev jag så himla lack på att han försökte bestämma över mig att jag struntade i att köpa någon ^^ 
 
Frågan nu är om det kommer hända nu idag när jag ska handla? ;) 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0