Lättnad

Ska berätta för er, urförligt hur måndagen den 24 oktober 2016 kändes!
 
Vaknade efter en orolig natts sömn, skulle ha tenta och var snor-nervös. Hade haft ett rent helvete med så mycket i skolan att jag fått panik flera gånger. Efter typ 3(!!) veckor var det dags för tentan som avrundade denna jobbiga tid och jag var så orolig för hur det skulle gå eftersom jag inte hunnit lägga särskilt mycket tid på pluggandet till just detta. 
 
MEN så kom jag till salen och det kändes bra, skrev på allt och hoppas på att jag blir godkänd, håll tummarna för mig hörni :)
 
Gick därifrån och kände mig bäst i hela världen, som att inget kan stoppa mig ;) Haha "hybris".
 
Firade med fika och häng med fina tjejer! <3
 
Bild från Patricias instagram!
 
Fick en kort prommenix med mor innan jag halvdog i soffan med pizza och bara ville stänga in mig och vara ifred. Somnade nästan vid 7 ^^ så trött,men stolt!
 
Har ni gjort något ni är stolta över på sista tiden?
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0