I min telefon, del 4

Sparar en himla massa saker i min telefon, tänkte det var dags att kika lite på lite skärmdumpar jag tagit på sista tiden.
 
 
Från Fredrik Backmans blogg, han pratar om hur man skriver en bok och jag älskar hur han dissar ordet disciplin!
 
 
 
 
Kommer med största sannolikhet få leta bostad snart och eftersom jag haft en väldans tur med en pojkvän med kontakter har jag inte mycket aning om hur man ska göra. Fick lite tips från expressen som jag sparade!
 
 
 
 
Hittat i expressen! Har hört Soran Ismael prata om att det kommer gå litegrann åt helvete innan människor på riktigt förstår vad som håller på att hända. Efter att ha funderat på detta ett tag var det skönt att få en annan synnvinkel. Blir hoppfull av att tänka på att de läskiga rörelserna som växer fram i Europa som dödsryckningar.
 
 
Från Floras blogg, ett väldigt enkelt recpet jag tänker göra till lunch någon dag :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0