Vackra, vita vinterland

Förra helgen tog jag och min kärlek tåget till Aneby :) Hade peppat i flera veckor och halvt saknat ihjäl mig efter min familj därnere så det va dags att komma dit!
 
På lördagen var det ett stort släktkalas för att fira flera födelsedagar och vi klämde ihop oss, 50 pers i en liten stuga. Vi peppade upp med en promenad i det vackra snölandskapet :)
 
 
Har inga bilder från kvällen eftersom jag hade fullt upp att hinna prata med alla, kramas massor och bara njuta av nuet. Väldans fint vare och, som vanligt, lite jobbigt att lämna på söndag eftermiddag :( 
 
Men kommer snart ner igen :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0