Triss

 
Saker som jag är stolt över; att jag klarat alla tentor och uppgifter på skolan än sålänge, att jag skärpt mig och äter mer och oftare, att jag är bra på att ta tag i saker som "man borde göra"!
 
Saker som jag är rädd för; spindlar, mörker och spöken
 
Saker som jag vill lära mig; fler engelska synonymer, säga nej till värvare på stan och laga aaaasgod mat
 
Saker jag ofta gör när jag är hemma; läser, streamar någon bra serie och lagar mat.
 
 
 
 
Plagg som jag aldrig skulle ta på mig; något med läder, något leopardprickigt och tåringar (blää).
 
Favoritleksaker; dator, Nintendo och min skrivmaskin.
 
Saker som får mig att må bra; omges av bra energi, sovmorgon och att göra någon glad.
 
Favoritplatser; hemma i vår gosiga säng, på ett café med en vän och hemma hos mor o far.
 
Matvaror som jag ofta äter; majs, pasta och sojafärs.
 
 
Mål jag har; att nå ut med mitt skrivande, börja dansa igen (bara för att det är roligt) och hitta en plats o livet där jag är nöjd (typ som nu fast med jobb o sånt ^^) 
 
Starka egenskaper hos mig själv; Är väldigt driven, empatisk och roligt ^^ (tycker jag)
 
Talanger jag har; Kan nå nästippen med tungan, laga mina stövlar på tusentals olika sätt och göra inbakade flätor på mig själv.
 
Saker som jag inte kan särskilt bra; leva utan kalender, planera och storhandla mat, ta tid och baka goda bröd osv.
 
Materiella önskningar; just nu.. en baddräkt, nya svarta jeans och en ansiktskräm som doftar himmelskt. (roligt tillägg att jag gick ut och köpte prick detta för några dagar sedan!)
 
Vill ha en exakt sådan här!
 
 
Saker som är väldigt viktiga för mig; Alla nära och kära, mina studier och mitt välmående såklart.
 
Djupa önskningar; få ge ut en bok, få resa mycket och känna mig fri.
 
Bloggar som jag läser flitgt; Floras, nio till fem (Sandra Beijers) och Egoinas.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0