Superfräscht

Är ju ingen särskild beauty människa egentligen, använder verkligen aldrig smink och känner mig så jäkla uppklädd i bara rött läppstift. Men något som jag unnar mig någon gång per vecka/varannan vecka är en ansiktsmask, tycker att det är så himla mysigt! Min absoluta favorit sen flera månader tillbaka har varit denna; '
 
 
Den blir liksom varm när den kommer i kontakt med huden, luktar himmel (tycker även Gustav) OCH huden blir len som (valfri jämförelse).. Men jättelen i alla fall. Man känner sig superfrääsch! 
 
Men eftersom min hy gått lite bananas av all stress fick jag ett tips förra gången jag besökte The body shop. Tjejen som jobbade hade stenkoll och jag fick med mig prover hem på denna också..
 
Provade häromdagen!
 
 
Först började den dock stickas lite, vilket expediten varnat mig för och sagt var helt normalt. Kände kanske dock att den inte riktigt passade min hy då den torkade ut den ganksa mycket och jag är väldigt torr ändå! Men kanske passar den dig? Fortsätter nog med min favorit ett tag till alltså! ;)
 
Inlägget är ej sponsrat
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0