Läskigheter på jobbet

Hej hörni, hoppas ni har en fin vecka än sålänge! 
 
Nu har det ju gått ett tag sen Halloween men vi hade en mysig tillställning på jobbet häromveckan. Här har vi några av mina fina kollegor :) Hade en helmysig kväll verkligen och fick under arbetstiden hjälpa till att karva pumpor och pynta foajén. 
 
 
Ville gå emot det läskiga och bestämde mig för att använda mig av det jag hade hemma, en prickig klänning :) Lånade svart smink av Tova och röda band av en kollega och vips så förvandlades jag till Mimmi Pigg. Alltid roligt att klä ut sig till något alla kan relatera till, en enkel konverationsöppnare liksom!

Vad klädde ni ut er till?
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0