Höstigt tips

Såhär till hösten kan det vara klurigt att tvinga ut sin frusna kropp till en ruggigt grå himmel och ingen håller med mer än jag. Häromdagen fick jag dock ta tag i det, drog på mig gummistövlar och höll paraplyet i högsta hugg medan jag kämpade mig ut för att möta upp Florian. 
 
Vi hade planerat in en långpromenad i Hagaparken och med mycket kläder gick det fint. Pratade livet, kärlek och allt som hör till och jag fick lite extra energi till veckan som kommer :) 
 
Ge er ut med en vän, prata om allt mellan himmel och jord samt kika på alal fina färger innan de försvinner hörni :)
(När de gör det tycker jag vi stannar inne med filtar och tända ljus till april ;))
 
 
Har du några hösttips? :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0