Favoriter just nu!

MATRÄTT: Wok! Äskar det extramycket för att man kan göra det så himla snabbt och smidigt :) Har oftast ett paket med wokgrönsaker hemma. Typ dessa: 

Bild från coop
 
Låter dessa koka i kokosmjölk ett tag och tillsätter salt, peppar, soja och ingefära! MUMS
 

DESSERT: Kladdkaka eller chokladbollar!

PROGRAM PÅ TV: Wahlgrens värld ;) Yes, jag erkänner, är ett fan och tycker programmet är väldigt mysigt!

KLÄDSTIL I HÖST: Mina favvo-jeans från Monkii, superstrechiga svarta och en stickad tjock tröja!

DRINK: Ett kallt glas cava för att fira något speciellt! 

HÅRSTIL: Flätor om jag vill slippa att ha håret överallt eller bara utsläppt för att jag är lat ;)

APP: Snapchat och DN:s!

RESTAURANG I STHLM: Vigårda, ny favorit! ;)

SNACK: Chips, älskar chips! Provade dessa häromveckan; 

Bild från OLW

PÅ INSTAGRAM: @shimashimmy för roliga och tänkvärda bilder samt @gustavsteel för vacker natur!

Bild från Gustavs instagram!
 

ACCESSOAR: Mössa och halsduk, för värmen och ringar för att känna mig fin!

STAD: Min hemby, så fint med skogen på vintern.

SÄTT ATT SPENDERA KVÄLLEN: Med tända ljus och en bra bok, finkväll med sambon eller bara mysig kväll med vänner. Älskar variationen.

KLÄDBUTIK I STHLM: Älskar Monkii, myrorna och Beyond retro :)

 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0