Drömmig lördag

Hade en så himla mysig lördag häromveckan! :) 
 
Börjada med att storstäda hela lägenheten och skriva klart en artikel till skolan, låter inte jättekul men det var skönt att ha klart :) 
 
Började sedan min vandring mot stan för att möta Erica, vi hamnade i ett litet hörn
 
 
på Prime Burger. Åt en himla god Halloumiburgare och vi fick strax sällskap av Florian, Per och Adina! 
 
Vi traskade vidare mot bion, hittade lite snö på vägen!?
 
 
Var kommer högen ifrån ens?! 
 
Bion vi skulle se hade jag tjatat om och jag blev verkligen inte besviken!!
 
Bild från Moviezine
 
Tyckte väldigt mycket om den verkligen och blev helt slut av känslostormen den bjöd in till. Se den! 
 
Hade bläddrat lite i boken innan och förälskade mig i språket.
 
Vi avslutade kvällen hemma hos mig med härliga skratt och kortspel. Mina vänner är så fina!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0