Vårklädda firare

När jag kom hem i onsdags var det Lisa, Gustavs systers, födelsedag! Hängde med på firandet ett litet tag. Kände mig helt slut och tjatade mest om att vi skulle äta, men det var mysigt ändå ;)
 
 
Vi (dom) , drack vin och fina grejer, jag sippade på isvatten, och satt i solen tills magarna kurrade. Min hade ioförsig redan gjort det ett tag, men äntligen drog vi oss mot Södermanna, en vegetarisk/vegansk restaurang i söderhallarna.
 
Min hungerirritation var inte nådig och när två män kommer fram och försöker få med oss i katolska kyrkan fick jag lite nog. Axel däremot gick in i rollen som homosexuell man och gjorde det lysande måste jag säga. Männen blev lite mållösa och hade,när det kom fram, egentligen inte särskilt mycket vettigt att komma med förutom skitsnack om att dom inte alls var homofober. Ena killen fick också panik när jag och Gustav pussades PÅ MUNNEN utan att vara gifta och försökt frälsa oss med nån låt på latin. Där brast det dock för mig och jag kunde inte hålla tillbaka skrattet, hela situationen var så himla dråplig på något vis.
 
Det var en mysig kväll i alla fall och vi avslutade med en promenad i den varma kvällen, innan jag halvdog i sängen!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0