Vänta..va?

Jag har börjat tycka nyheter är ganska kul, att ta med sig en tidning påväg till skolan och få lite koll på världen, bläddra i facebookflödet och se hur engagerat många av mina vänner kommenterar och diskuterar. Det är häftigt, att se människor bry sig så mycket och kämpa för olika saker i samhället. Sen kommer artiklar upp som bara får en att tänka, men va...lägg ner, snälla..hur orkar du...finns det inte viktigare saker att fokusera på?
 
http://www.metro.se/nyheter/ribbing-satter-ner-foten-ha-aldrig-shorts-i-stan/EVHpef!l3v2DA0BXvUA/
 
 
En folkvettsexpert som inte tycker att man borde ha shorts i stan?! Really? Finns det ett problem i det här? Jag kände själv att det mest blev roligt, inget jag kunde ta på allvar, men hur reagerar ni? Har sett kommentarer om att folk mest känner för att klippa sina shorts ännu kortare eller dom som faktistk håller med.
 
Så. Vad anser du om nyheter som dessa? Lite småroliga? Förbaskat tråkiga? Ren idioti? På pricken sant? Bortslösad energi. Måste säga att jag tycker tanken bakom är lite bakåtsträvande!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0