Uti skärgår'n del 2

Vår lilla undersökning gick ut på  att mäta salthalt i Hällkar, något vi trodde skulle öka med avståndet till havet!
Eftersom vi skulle hänga på klippor hade vi tillgång till motorbåt under dagarna, kan inte nog berätta hur mycket jag älskar att åka båt!
 
Älskar mitt hår på bilden, vind ger en helt fantastiska frisyrer! ;)
 
 
Lite av vår vy;
 
 
Vi cyklade längs ön, tittade på får som betade fritt i ett naturreservat och hittade en helt fantastisk plats, som jag inte fotograferat eftersom jag för det mesta lämnade mobilen hemma.
 
Så fort vi hade rast åt vi mat eller hängde här!
 
 
Var superkul att hänga med mina klasskamrater mer, vi var uppe sent och spelade spel båda nätterna och det kändes som vi kom varandra lite närmare!
 
Tiden gick så himla fort bara och strax var det onsdag eftermiddag och vi hoppade på båten hem igen!
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0