Uti skärgår'n del 1

I måndags begav jag mig, fullpackad med kläder och mat, till skolan alldeles för tidigt ;)
 
 
Vi skulle nämnligen åka till skärgården för en liten fältundersökning :) Bästa varbåtresan dit, älskar't!
 
 
Började första dagen med att packa in alla grejer, maten skulle in i kylen, man skulle välja rum och sängen skulle bäddas.
 
Här bodde jag i tre dagar.
 
 
Så skönt att nästan alla fick eget rum ändå, ingen snarkande människa bredvid ;) Får lite panik på högljudda snarkare! 
 
Här har vi utsikten från huset.
 
 
Så himla vackert! Hela vistelsen var också som en liten behandling för min krypfobi, fanns mängder. Vi såg också hur många huggormar och snokar som helst! USCH, värsta var dock när två huggormar började slåss precis där vi skulle lämna cyklarna ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0