Två kvällar

Förra torsdagen blev jag så väldans sugen på att se Timbuktu på Gröna Lund, blev superglad när Florian ville följa med också! 
 
Helt fantastisk konsert och min lilla kändiscrush håller i sig minsann! ;) (Inget du behöver oroa dig för Gustav, han är för gammal för mig ändå) Har i många år tyckt att han är så ball bara och bandet han spelade med var ON TOP!
 
Bild från Gröna Lunds hemsida!
 
Ser ni mig i vimlet till vänster? ;)
 
I fredags begav vi oss till Adina för en "införeurovision"-kväll. Christoffer har nämligen en tradition att sätta poäng på alla länders bidrag innan eurovision startar. Den sätter ju igång nu i veckan och man märker att hela staden är redo :) 
 
Vi åt tacos, såklart, och lite nicecream som fabulös efterätt!
 
 
Gustav brukar reta mig för att jag tar så dåliga matbilder ^^ tänker lägga upp en bild ändå ;) Försökte också gosa med Adinas svårflörtade katt men hon ville bara komma nära om jag hade mat, känns inte så genuint ;)
 
Hoppas ni har haft mågna fina kvällar på sistone!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0