Stolt

Tjollahopp alla fina, tänkte ägna dagens inlägg åt saker som jag blivit stolt över på sistone, när det kommer till mig själv alltså ;)
 
Några saker har ett tag gett mig ordentlig prestationsångest de senaste månaderna, det första är löpningen. Något jag hållt på med mycket i olika perioder och nu försöker hitta tillbaka till men de gånger jag börjat känner jag mig snabbt trött och därav så. himla. dålig.
 
I Lördags fick jag dock lite pepp av pappa och begav mig ut på en springrunda, och jag klarade hela utan en enda sekunds ångest över att jag var svag. Efteråt kände jag mig istället starkare än någonsin!
 
 
 
Numero 2 är att följa med Gustav och klättra! Och det är verkligen oklart varför det har känts så jobbigt, kanske för att det oftast är en massa folk där, kanske för att han är så jävla grym och jag känner mig svagast i världen? Försöker såklart intala mig att jag måste försöka utifrån mina förutsättningar men det är svårt när tankarna efter varje misslyckat problem förs in på just misslyckandet. Låter jättekänsligt, men så är det i alla fall! MEN i fredags åkte jag med OCH det var bara roligt, tusen tack Gustav och Viktor för att ni peppade galet bra! 
 
Heja mig - allting går framåt!
(ska tvinga mig själv att läsa sådana här inlägg när jag har en riktigt dålig dag)
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0