Medryckande

Förra veckan såg jag fram emot två konsertkvällar på raken!
 
Torsdagskvällen peppade vi för Miriam Bryant!
 
 
Hade med mig ett glatt gäng (ursäkta suddig bild)
 
 
Florian och jag saknas på bilden bara ;)
 
Miriam var superduktig och jag var nöjd med upplevelsen när jag kom hem! Saknade en låt bara, Stationen, ta en lyssning på Spotify!! Så himla bra!
 
 
Fredagkvällen drog jag mig in mot stan igen, denna gång för att möta Erica och se DARIN!
 
 
Vi hamnade lite längre fram och jag såg lite bättre, woop!
 
Darin var såklart super han också och det var så roligt att han körde lite gamla låtar som hela publiken kunde sjunga med i. Lite nostalgi minsann när man står och sjunger till Money for Nothing ;)
 
 
Nu börjar längtan till Håkankonserten sätta igång ordentligt! :D
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0