Med ett leende på läpparna

Nu tentapluggas det här minsann och själva livet pausas lite. Ska ner till Småland för att fortsätta pluggeriet och få lite energi av familj och vänner där nere. 
 
Idag tänkte jag ta upp tre fina grejer som gör mig glad!
 
1) Min lillasysters alla små knäppigheter ;) Borde skriva upp allt märkligt hon säger varje gång jag är där. Hängde, precis som förra söndagen, där i söndags också och hade det mysigt! Denna gång var både mormor och Prisse på besök också och vi firade med våffellunch!!
 
 
2) I alla relationer bråkar man ibland och blir arg och ledsen av diverse anledningar som kanske inte alltid är särskilt logiska eller ens rimliga efter lite eftertanke. Men det allra finaste med det är att bli sams och kramas efteråt, för man vet ju innerst inne att det allra viktigaste är att man älskar varandra. 
 
Ibland hjälper en superfin bukett litegrann på traven också och man håller handen och tycker livet är fint igen!
 
Ganska magiskt ändå!
 
 
3) Har börjat ta tag i mina matvanor och visst går det lite lättare när mellanmålen luktar hallon och blåbär. Blir alltid glad av färgen och energin fylls på så man kan lära sig lite mer ;)
 
 
 
Hoppas allt är väldans fint med er, att ni får en fantastisk helg och tar hand om varandra!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0