Klumpighetens topp

Vissa dagar får man ett extremt chokladsug, och då kanske man bestämmer sig för att baka en kladdkaka. 
 
När jag är pepp på att äta något som ligger i ugnen kan jag, på riktigt, sitta och stirra på det tills det blir klart. Låter helt sjukt, men det är väl en liten fix idé jag har ;) 
 
 
Hade dock tur häromdagen och fick en liten privat spelning samtidigt vilket såklart gjorde väntandet lite roligare. 
 
Jag satt alltså och peppade den här kakan i en halvtimme...
 
bara för att ta ut den..
 
och så var den GENOMBRÄND...
 
HUUUUR?! 
 
Längesen jag blev så ledsen, I-landsproblem - OHJA!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0